Jak sprawdzić punkty karne ? Czyli coś dla posiadaczy szybkich BMW

Jak sprawdzić punkty karne ? Czyli coś dla posiadaczy szybkich BMW

Niech będzie, że taki w chuj stereotypowy tytuł, bo każdy kto ma BMW przynajmniej raz w życiu przekroczył dozwoloną prędkość a jeśli się mylę to niech mnie ... licho.  Ja też przekroczyłem, choć BMW nie mam, ale kilkakrotnie jechałem takim ...  520i E34. Punktów co prawda nie złapałem, ale felgę pokrzywiłem (SIC!)  

Posiadacze BMW doskonale wiedzą, że mandat można dostać na papierze z punktami, lub słowny za butelkę. O ile w tej drugiej opcji można się jeszcze próbować dogadać ile litrów za ile punktów to w tej pierwszej już nie jest za wesoło. Szczególnie gdy przekroczymy magiczny poziom odbioru prawka na kwartał. 

Na szczęście nasze Państwo jest obecnie na tyle opiekuńcze, że udostępnia możliwość sprawdzenia ilość punktów karnych. Wystarczy zalogować się na stronie "obywatel.gov.pl" i voila ... 




Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się szata graficzna na tym blogu. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć że można sobie teraz samemu sprawdzić punkty bez udawania się na komisariat. Przydatny wpis

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatne,dzięki! Lubie Twoją luźną formę wypowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnimi czasy trafiłem też na ciekawą stronę https://historiapojazdu.gov.pl/ gdzie sprawdzić można historię samochodu przed jego zakupem. Także polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo nie wiedziałem, że sam mogę sprawdzić ilość punktów... Dobrze wiedzieć, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatne info - dzięki za podpowiedź! Nawet nie wiedziałem, że takie rzeczy można sprawdzić w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka wiedza na wagę złota! Szczególnie kiedy ktoś zawodowo jeździ samochodzami i musi być na bieżąco, jeśli jest stałym zdobywaczem punktów ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz