Woldzwagen Ałdi Dżip i inne przekręcone moto nazwy.

Woldzwagen Ałdi Dżip i inne przekręcone moto nazwy.

O tym, że w samochodach można przekręcać liczniki wiedziałem od dawna. Jednak ostatnio spotkałem się z 2 ciekawymi  przypadkami przekręceń w motoryzacji: 

Ciekawy przypadek miałem jakiś czas temu, gdy klient poprosił mnie o "polo golfa" - chwilę musiałem się zastanowić... O co chodzi ? Jednak po minucie zrozumiałem, że chodzi o koszulkę polo z napisem golf. Równie dobrze można tą sytuację interpretować odwrotnie. Np. "poproszę golf polo" Golf jako sweter, z nadrukiem VW POLO.


Innym razem klient chciał kupić olej silnikowy marki MOTOROLA. Pierwszy raz usłyszałem, że znany producent telefonów komórkowych produkuje olej. Dopiero gdy klient przyniósł opakowanie na którym widniał napis MotorOil i wszystko stało się jasne ... 



Komentarze

  1. Ludzka pomysłowość jest nieograniczona, swoją drogą ciekawy pomysł na te koszulki/golfy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle się uśmiałem ;) i przypomniały mi się też nazwy dużych firm odzieżowych Adidash czy Nice.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe ile jeszcze takich przekręconych nazw jest na świecie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz