Sezon na bagażniki samochodowe rozpoczęty czyli jak zamontować rower na dachu

Wiosna w pełni, słońce czasem wychodzi nieśmiało zza chmur. Trawa koło domu już nie raz wymagała ścięcia, a rower z szopy parę razy brał już wiosenny ciśnieniowo-myjokowy prysznic po wypadzie w las. Żorskie trasy rowerowe przestały mnie już bawić więc postanowiłem wyruszyć przecierać nowe szlaki.


Mam kombi więc tak na chłopski rozum to byłem pewien, że się zmieści w dużym "zadzie" małej skody. Cóż po kilku ramołomnych próbach spakowania roweru nie udało się ... Musiałem coś tam porozkręcać, coś pokrzywić, nogą kopnąć i zamknąć bagażnik. Zamknąłem ... na słowo honoru. 

Po krótkim rozpoznaniu w internecie znalazłem parę ciekawych rozwiązań, które pozwolą mi bezstresowo przewieźć rower gdzie będę chciał.


  • Belki na relingi - jako, że w fabia oryginalnie ma relingi, wystarczy kupić tylko belki poprzeczne i bagażnik. Zestaw z Thula z czarnymi stalowymi belkami to koszt 550 zł. Do tego jeszcze bagażnik... standardowy freeride za 255zł uff. Z tańszej firmy około 100 zł taniej. 

  • Druga opcja to montaż bagażnika na haku holowniczym, którego niestety nie mam... a szkoda, bo to by było chyba najwygodniejsze. Zapinam bagażnik, nie muszę się siłować z rowerem na dachu, no i nie słyszę tego świstu jakbym startował promem Discovery na międzynarodową stację kosmiczną. Za porządny bagażnik trzeba zapłacić około 1000 zł + tyle samo hak. Muszę to poważnie przemyśleć. 

  • Znalazłem też bagażniki na tylną klapę. Moje podejście do tego typu rozwiązanie jest dosyć nieufne ... Cena 550zł za Thula jest atrakcyjna. Chciałem sprawdzić czy będzie to pasować do mojego kombi w dieslu lecz spotkałem się z takim komunikatem producenta: 

401 - Unauthorized: Access is denied due to invalid credentials.

  • You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied.


Komentarze

  1. Bardzo przydatne są takie bagażniki na rowery tylko dla wielu cena nadal za wysoka

    OdpowiedzUsuń
  2. niektóre haki holownicze wymagają posiadania haka holowniczego i tego właśnie dotyczy moje pytanie - czy znacie jakieś dobre firmy z hakami? widzę, że w necie chwalony jest hak Westfalia , jednak docenię każdą pomoc / wskazanie sklepu czy producenta

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako hurtownia Luma (www.luma.com.pl) gwarantujemy naprawdę świetne części! Nie zwlekaj, sprawdź sam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed zakupem bagażnika warto sprawdzić oferty różnych sklepów i porównac sobie cenowo. Ja skorzystałem z https://smartmoto.pl/pol_m_Bagazniki-277.html i jestem zadowolony. Pewnie jednak jest jakiś sklep który oferuje jeszcze tańsze bagażniki. Kwestia dobrych poszukiwań.

    OdpowiedzUsuń
  5. www.luma.com.pl to bodaj najlepsza hurtownia części samochodowych w Wielkopolsce. Warto sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hurtownia części samochodowych www.luma.com.plwyróżnia się na tle konkurencji. Wystarczy spojrzeć na ich ofertę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrej jakości bagażniki samochodowe można bez problemu wypożyczyć na przykłąd tutaj wypozyczalniaboxow.pl . Sam pożyczałem od nich w zeszłym roku i byłem bardzo zadowolony

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz