Jak łatwo i tanio wyczyścić chrom.

Za każdym razem, jak patrzyłem na tylną klapę swojej fabii, zastanawiałem się czym wyczyścić zaśniedziały napis FABIA. Słyszałem, że jest coś takiego, jak pasta TEMPO specjalnie dla chromu. Udałem się więc do garażu, żeby zobaczyć co tam mam. Znalazłem, pasta tempo do zniszczonego lakieru. Cóż, może nie specjalnie do chromu, ale zasada działania powinna być ta sama.

Tak wyglądał napis przed "regeneracją":

Zacząłem od litery "A". Nałożyłem warstwę pasty, odczekałem około minuty, następnie zabrałem się do polerowania. Efekt widać na kolejnym zdjęciu: 
Rozsmarowałem pastę na cały napis i wypolerowałem. Z efektu jestem bardzo zadowolony.
Za nowy napis musiał bym zapłacić kilkadziesiąt złotych. Pastę tempo mam już jakiś czas, ale zapłaciłem za nią tylko 9 zł. Trzeba było poświęcić 15 minut czasu. 
A to efekt końcowy po wymyciu z resztek pasty.


Komentarze